Trzecia edycja
Na potrzeby klienta stworzyliśmy spersonalizowany bank ponad stu zdjęć
do wykorzystania w komunikacji internetowej marki Ochotnicy Warszawscy.
Wyprodukowaliśmy ponad trzydzieści sesji zdjęciowych z ponad setką
modeli i statystów, na kilkudziesięciu zaaranżowanych planach
zdjęciowych.
35
sesji zdjęciowych
118
modeli
150
fotografii oddanych klientowi
Druga edycja
W trakcie sześciu wyprodukowanych przez nas sesji zdjęciowych
stworzyliśmy fotografie, które pojawiły się w kampanii outdoorowej
promującej idee wolontariatu.
Pierwsza edycja
W ramach pierwszego spotkania z Centrum Komunikacji Społecznej m.st
Warszawy stworzyliśmy portrety prawdziwych wolontariuszy w miejscu ich
wolontaryjnej pracy. Byliśmy m.in. w schronisku na Paluchu, w Muzeum
Polin oraz w Muzeum Powstania Warszawskiego.